ALS i moja borba protiv vjetrenjace

Pregled u KBC Split

Uslijed nagovaranja odlazim u Split gdje mi neurolog dr.sc. Marović kaže da bi što prije trebao doći na daljnju obradu .I taj dan me je primio prekoreda bez broja i zato sam mu bio zahvalan .Tako dolazim u Split 20. kolovoza 2003..Ostajem tu oko 14 dana te radim CT kičme , MR vratne kralježnice i elektromiografiju te krv i mokraću . Vrlo brzo sam otpušten gotovo izbačen, vjerojatno moj boravak nisam popratio eurima , nisam imao posjeta jer ih nisam htio . U otpusnom pismu piše otpušten u nepromijenjenom stanju . Napominjem da sam na otpusno pismo čekao više od 15 dana od izlaska iz bolnice, dijagnoza je u prilogu otpusnog pisma iz Splita .Protrusio disci i. v. compressione medullae spinalis discopathia (protrusio) disci i.v.c6/7, l57s1 hypertensio art. elektromiografski nalaz a teški gubitak perifernih motoričkih neurona(gotovo do potpune denervacije) sa stvaranjem kompenzacijskih akcijskih potencijala registrira se u analiziranim mišićima desnog stopala, u mišićima desne podlaktice ,te desne šake. Značajnija kronična neuralna lezija zabilježena je u mišićima druge skupine. Odlazim kući kao pokisli miš jer mi je neurokirurg u Splitu rekao to nije za operaciju to će izići fizikalnom terapijom. Što da radim mislim ja i odem kući.
Javio sam se u Biokovku gdje mi doktor Malešević određuje terapiju ,koju sam započeo sa mjesec dana kašnjenja što zbog otpusnog pisma što zbog gužve . No u međuvremenu radim u šumariji ... Odrađujem terapiju i to 15 dana .
Na terapijama bez veze bazen blato, enormno se znojim, moja terapeutica mora samo sa mnom raditi no to nije slučaj . Završavam terapije bez napretka . Desno stopalo mi je palo a prste desne noge jedva mičem .Odlazim kod drugog specijaliste fizikalne medicine dr. Marine Šabić koja me pregleda i govori mi moraš ići dalje , te mi nudi adrese u Zagrebu .No već sam stupio u kontakt sa doktorom u Zagrebu te nakon podužeg čekanja i odlazim . Odmah pri dolasku kod neurokirurga dr. Ranko Broz mi govori da mi nije ovo na ruci da bi me uputio kući te odmah radim CT mozga. Ja sam u međuvremenu primljen na neurologiju Sv. Duh. Tamo sam bio od 28. 11. do 10.12. a bio bih i duže da nisam tražio da idem kući. Vršim snimanja pluća MR mozga i kralježnice kao i Emngu ruku i nogu . U međuvremenu dolazi nalaz CT sa klinike za tumore gdje piše vidljiva je ekstenzivnija osifikacija falksa cerebri frontalno. Ostalo je u redu no hvata me nervoza te mi tlak varira 160- 100 i više ,inače sam tlakaš ali nikad tako. Osoblje dobro i ljubazno a hrana nikakva .Sramota jedan tuš i jedan zahod za muške i ženske. Stalno pitam što ima nova no oni uvijek još ništa . Vodi me dr. neurolog Anton Vladić. Tamo vršim MR mozga ,pretrage krvi . No pošto sam bio dobar sa sestrama zavirio sam u moj karton a tamo piše Als i upitnik no što je to mislim ja? Da nije Alzeheimer? No nakon nekoliko dana radim elektromiografiju gdje doktorica vrti glavom i govori ma nije moguće pa vi ste tako mladi. Pa vi imate Als i to radikularni . Pitao sam je kakva je to bolest i za lijek no nije mi ništa rekla nego imate na Internetu. I konačno dr. Vladić mi oprezno kazuje to je Als , trebate vježbati, biti hrabri i to je sve .Ostavlja me nekoliko dana na infuziji. Ja sam tako razdražljiv, plače mi se i nemoćan sam. Tražim da idem kući te tako i biva. Pomišljam na najgore. Otpusno pismo dobivam isti dan . Jedine lijekove koje mi je dr. Vladić preporučio su Rilutek i vitamin C , no ne morate kupovati lijek on samo usporava, žao mi je i gotovo. Moja svastika Mira dolazi po mene i nitko osim nje ne zna za dijagnozu. Uzimam otpusno pismo , odlazim kući i kazujem ženi pa se tako oboje isplačemo. Odlazim kod dr. Marine Šabić , ona mi sređuje da dobijem cipele uz Ortozu te ih dobivam nakon nekog vremena, s tim mi je lakše hodati . U međuvremenu tražim lijek koji stoji 4300 kuna i ne ide na recept. Ženu hvata histerija što da radimo ,imamo nešto novca ali koliko će to trajati. Ništa ne znamo o bolesti. Tako čujem od prijatelja za mnoge nadri doktore i travare koji i ne znaju koja je to bolest a liječe je . Odlazim u Mokošicu kod travara i naturpate Dinka Petkovića koji mi odmah za pregled uzima 350 kuna. I kaže: to je multipla, to se da izliječiti ,ja ne znam što da kažem u ušima mi buči. Terapija stoji 250 eura na dan i to bi trebalo trajati oko 2 mjeseca. Ja sam to izliječio, pokazuje mi slike gospođe iz Kaštela. Trebao bi uzeti stan te mi ga i rezervira 1oo kuna dnevno plus moja hrana itd. Oko 20 000 eura plaćanje svakog ponedjeljka unaprijed .

22.05.2008. u 16:26 | 1 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Istinita prica o borbi mladog covjeka s izuzetno teskom bolesti zvanoj amiotrofična lateris skleroza tj.ALS.
Autor ove knjige je Danko Šimić.
Rođen: 22.11.1966.
Rodno mjesto:Rašćane
Prebivalište:Makarska
Umro:31.05.2005.

Linkovi

waveBlog.hr
Blog servis wave
thumbupALS stranicathumbup
hrvatskaALS u Hrvatskojhrvatska

Dragi citatelji , ja se zovem Ivana i urednica sam ovog bloga. Na ovom blogu je objavljena istinita prica, prica o mom pok. bratu koji se borio s jednom od najtezih bolesti, ALS-om. Prvotna ideja je bila da se objavi knjiga o ovoj bolesti ali nazalost zbog raznih razloga to nam nije uspjelo pa cu tako objaviti knjigu ciji je autor moj pok. brat Danko. Danko detaljno opisuje svoj svakodnevan zivot, borbu sa ovom teskom bolesti. Iz sadrzaja cete razumjeti o kakvoj se bolesti radi a cilj mog brata i moje obitelji jest taj da oboljelima od ove bolesti pruzimo uvod u njene lose strane jer dobrih zasigurno i nema. Taj uvod sluzi kako bi oboljeli mogli uvidjeti kakav je zivot s ovom bolesti. Sadrzaj knjige je takav da sadrzi sve detaljne opise, dokumente, posjete lijecnicima, bolnicke nalaze, terapije te imena svih lijecnika koji su pomogli ili odmogli bez cenzure. Unaprijed se zahvaljujem svima i nadam se da ce vam ova prica uistinu i pomoci a ako ne vama onda vasim bliznjima koji su oboljeli od ove bolesti.


Dragi citatelji, slobodno postavite bilo koje pitanje ako vas nesto zanima u vezi s ALS-om, ali naravno ne iz teorije vec prakse. Jako nam je drago, mojoj obitelji i meni sto ste pokazali interes za ovaj blog iako je tek napravljen prije 2 dana. Zacudeni smo uspjehom bloga, nadamo se da ce vise ljudi posjecivati ovaj blog i da ce im bar nekako pomoci. Dakako, ja cu jos nesto nadopuniti tako da cete imati sto citati. Zahvaljujemo se na svim dosadasnjim komentarima i nadamo se da ce ih biti jos. smijeh

ALS je skraćenica od amiotrofična lateris skleroza ili mišićno neuronska distrofija . Bolest je poznata od 30-tih godina prošlog stoljeća i još joj se ne zna pravi uzrok. Jedni su mišljenja da je to isključivo nasljedna virusna bolest leđne moždine te da nastaje između trećeg i petog pršljena . Kojeg virusa još se nezna. No drugi su skloniji tome da bolest nastaje kao proces oksidativnog i drugog stresa .